• PL  PL | EN | DE

Global 575 Ocean Trawler                 Galeria zdjęć

GLOBAL 575
Trawler oceaniczny


Charakterystyka podstawowa



  • Długość całkowita = 17,45 m
  • Długość na linii wodnej = 13,87 m
  • Długość po pokładzie = 16,00 m
  • Szerokość całkowita = 5,00 m
  • Zanurzenie – 1,66 m
  • Wysokość pod mostem (maszt postawiony) – 7,27 m
  • Moc silnika –   285 KM
  • Prędkość – 8 kn.
  • Pojemność zbiorników paliwa – 5 300 l
  • Pojemność zbiorników wody słodkiej – 2000 l  
  • Pojemność zbiornika fekaliów – 600 l
  • Kategoria projektowa.: CE – A

Konstrukcja
Cała powierzchnia kadłuba jest laminowana na żelkocie izoftalowym. Pokład i nadbudówka są lakierowane. Powierzchnia podwodna zabezpieczona farbą przeciwporostową. Kadłub wykonany jest z laminatu poliestrowo-szklanego monolitycznego; żywica izoftalowa na 5 pierwszych warstwach. Pokład i nadbudówka wykonane są z laminatu przekładkowego z użyciem pianki PCV jako rdzenia. Konstrukcja kadłuba jest usztywniona 3 grodziami wodoszczelnymi, grodzią zderzeniową oraz wzdłużnikami i wręgami.



Rozplanowanie ogólne
Global 575
to trawler morski spełniający wymogi kategorii projektowej CE-A (kategoria oceaniczna) dla 8 osób załogi. Pokład jest podzielony na 3 poziomy: dolny, główny i pokład słoneczny. Na pokładzie dolnym zlokalizowane są 3 kabiny pasażerskie (każda na dwie osoby). Przestronna kabina armatorska znajduje się w części dziobowej i wyposażona jest w dużą 2-os.koję oraz łazienkę z toaletą. Dwie kabiny gościnne mieszczą się pomiędzy kabiną armatorską a siłownią. Wspólna łazienka dostępna jest z korytarza. Spiralne schody prowadzą na pokład główny gdzie zlokalizowany jest przestronny salon I kuchnia. Sterówka z głównym stanowiskiem sterowania jest umieszczona na pokładzie głównym. Dodatkowe stanowisko sterowania zadaszone hardtopem zlokalizowano na pokładzie słonecznym. Cały pokład pokryty jest naturalnym teakiem. Wszystkie wykładziny i umeblowanie wykonane są z wysokiej jakości materiałów gwarantujących długą żywotność i komfort w użytkowaniu.


Wyposażenie główne



  • Silnik diesel John Deere, 6-cyl., 285 KM, 2100 rpm, sterowanie elektroniczne, przekładnia PRM w wykonaniu “heavy commercial”, wszystkie niezbędne instalacje;
  • Wał śrubowy 2 ½” z pochwą z brązu, łożyskami i śrubą 4-skrzydłową 26x26”;
  • Generator napięcia 230V na paliwo diesel o mocy 20 kW;
  • Sterowanie hudrauliczne z dwóch stanowisk;
  • Ster płytowy ze stali nierdzewnej;
  • Instalacja zęzowa z pompami elektrycznymi Rule i wyłącznikami pływakowymi;
  • Instalacja elektryczna 24V AC i 230V DC z systemem ładowania akumulatorów i panelami kontrolnymi;
  • Wodoszczelne okna, pokrywy, świetliki i drzwi;
  • Relingi wykonane ze stali nierdzewnej AISI 316;
  • Stery strumieniowe: dziobowy i rufowy;
  • System kotwiczenia i cumowania z wciągarką elektryczną Maxwell HWC 2200 obsługiwaną z obydwu stanowisk sterowania;
  • Światła nawigacyjne Aqua Signal;
  • Oświetlenie wnętrza i pokładów – Hella Marine;
  • Wyposażenie elektro-nawigacyjne;
  • Wyposażenie RTV w tym TV-sat;
  • Ciśnieniowy system wody słodkiej z elektryczną pompą firmy Johnson i zbiornikiem ciśnieniowym; instalacja wykonana z elementów Hep2o;
  • System ścieków z pompą Johnson wyposażoną w macerator;
  • Wycieraczki Exalto na 3 szybach przednich wyposażone w zmywanie woda słodką;
  • System ogrzewania i klimatyzacji Webasto;
  • Okucia pokładowe.

Oferujemy łódź w następujących wariantach dostawy:



  • Łódź całkowicie wyposażona;
  • Łódź częściowo wyposażona (zakres wyposażenia do indywidualnych uzgodnień z Zamawiającym);
  • Konstrukcja laminatowa z podstawowym wyposażeniem kadłubowym i napędem;
  • Konstrukcja laminatowa z podstawowym wyposażeniem kadłubowym;
  • Konstrukcja laminatowa.

 Dalsze informacje pod adresem: office@stoust.com.pl

created by ARM Studio MF   
  • Copyright © 2012 Stocznia Ustka Sp. z o.o